Innstillinger: Kunde

Klikk på profilbildet ditt oppe til høyre ... og velg "Innstillinger".

Du får nå opp en side der du kan redigere navnet ditt, og laste opp et profilbilde - hvis du vil ha det. Profilbildet vil da vises til eksperten, i stedet for det blå standardbildet, dersom du slår av kamera under samtalen.

Om du har behov for å være "litt anonym" kan du bruke bare fornavn eller bare etternavn, men vær obs på at noen eksperter, for eksempel advokater, vil kreve at du viser legitimasjon når samtalen starter.

innstillinger kunde

Her finner du også muligheten for å oppgradere kontoen din til en firmakonto som skal tilby eksperttjenester på Snakkmed. Du kan lese mer om dette under "Registrere firma".

Telefonnummer
Her kan du legge til flere telefonnummer og velge hvilke nummer du vill motta varsel på.

E-post:
Her kan du legge til flere e-postadresser og velge hvilke du vil motta varsel på.

Endringslogg:
Her kan du se om e-postadresse, mobilnummer eller passord har vært endret på kontoen i løpet av de siste 30 dagene.

Enheter:
Her kan du se hvilke enheter du er logget inn med.

Endre passord:
Her kan du endre passordet ditt.

Deaktiver konto:
Her kan du legge kontoen din til sletting. Vær obs på at sletting tar 30 dager, og at du ikke kan bruke den samme e-postadressen til å opprette en ny bruker før etter at slettingen er fullført.