Velg mellom å opprette en frittstående ekspertkonto (enkeltperson) eller en firmakonto som skal styre flere eksperter.

Frittstående ekspert
Vi bruker Vipps til å verifisere ekspertenes identitet.

Skriv inn mobilnummeret knyttet til din Vippskonto og følg instruksjonene på skjermen.

Sjekk at bildet stemmer overens med bildet du får opp i Vippsappen på mobilen - og trykk på "Fortsett"-knappen i appen.

Vi fyller automatisk ut feltene i registreringsskjemaet med informasjonen hentet fra Vipps. Ønsker du å bruke et annet mobilnummer eller en annen e-postadresse i stedet kan du enkelt endre denne informasjonen under "Innstillinger" etter at registreringen er fullført.
Trykk på "Opprett ekspertprofil" så vil du bli ledet gjennom profiloppsett, opplasting av profilbilde, prisvalg og oppsett av "arbeidstiden" din.
Her får du opp en liste over hva du trenger å gjøre før kontoen blir aktiv. Listen vil se omtrent slik ut:

Fyll inn den manglende informasjonen.
- Last opp vitnemål: Last opp vitnemål og annen relevant dokumentasjon. Du kan gjerne kombinere disse i én .pdf-fil, men det er også mulig å laste opp .doc, .png og .jpg/.jpeg. Når dokumentasjonen er godkjent av admin (og alle de øvrige punktene er fullført) vil brukeren din bli aktivert.
- Abonnementsoppsett: Start abonnement på SnakkMed. Du kan vente med dette til vitnemålet ditt er godkjent.
- Sett opp Stripebetaling: Koble ekspertbrukeren din til Stripe* (nederst på innstillinger-siden). Har du allerede en Stripe-konto kan du logge inn på denne for å koble til, hvis ikke må du først opprette en Stripe-konto sånn at du kan motta betaling.
- Legg inn tilgjengelig tid: Legg tidspunktene du vil jobbe inn i kalenderen din.
Ekspertkontoen din ligger nå til godkjenning, og vil være klar for bruk så snart en admin har godkjent den. Når alt er fylt ut og kontoen er godkjent vil den bli aktivert og synlig i ekspertoversikten.