Registrere ekspert

Velg mellom å opprette en frittstående ekspertkonto (enkeltperson) eller en firmakonto som skal styre flere eksperter.

velg ekspert eller firma

Frittstående ekspert

Vi bruker Vipps til å verifisere ekspertens/firmaansvarligs identitet. Det er foreløpig ikke mulig å registrere firma eller ekspert på Snakkmed uten Vippskonto.

Vipps 1

Skriv inn mobilnummeret knyttet til din Vippskonto og følg instruksjonene på skjermen.

Vipps 2

Sjekk at bildet stemmer overens med bildet du får opp i Vippsappen på mobilen - og trykk på "Fortsett"-knappen i appen.

Vipps 3

Vi fyller automatisk ut feltene i registreringsskjemaet med informasjonen hentet fra Vipps. Ønsker du å bruke et annet mobilnummer eller en annen e-postadresse i stedet kan du enkelt endre denne informasjonen under "Innstillinger" etter at registreringen er fullført.

Vipps 4

Bekreft at du aksepterer vilkårene våre, og trykk på "Neste", så vil du bli ledet steg for steg gjennom profiloppsett, opplasting av vitnemål etc., prisvalg og oppsett av arbeidstiden din.

Her får du opp en liste over hva du trenger å gjøre før kontoen blir aktiv. Listen vil se omtrent slik ut:

hva mangler

Gå gjennom punktene og fyll inn den manglende informasjonen.

Ekspertkontoen din ligger nå til godkjenning, og vil være klar for bruk så snart en admin har godkjent den. Når alt er fylt ut og kontoen er godkjent vil den bli aktivert og synlig i ekspertoversikten.

Motta betaling

*Betaling fra SnakkMed gjøres gjennom Stripe. For å kunne motta betaling må du opprette en bruker hos Stripe. Dersom du allerede har en Stripe-bruker kobler du enkelt til den eksisterende ved å logge inn på den. Må du opprette en bruker kan det være greit å sjekke nettbanken først og finne ønsket kontonummer og tilhørende IBAN-nummer så du har det klart før du starter registreringen.


Stripe

Inne på Stripe-dashboardet ditt kan du velge/endre hvilken bankkonto du vil tilknytte, og evt. sette opp flere.

stripeinnstillinger